چرا مرسدس بنز VITO اصلاح صندلی الکتریکی فضای کسب و کار قوی است؟

Aug 25, 2018

برای آنچه که گفته می شود یک ماشین لوکس است، نخستین چیزی که در ذهن اکثر مصرف کنندگان مطرح می شود این است که مرسدس بنز و BMW می توانند با مارک های بزرگ آشنا شوند. با توسعه مستمر و گسترش بازار صنعت خودرو، مدل های MPV به تدریج بیشتر و بیشتر می شوند. این مدل ها نه تنها در خانواده، بلکه در امور پذیرش کسب و کار نیز مفید است. با راه اندازی بسیاری از مارک های MPV مانند GL8، Nazhijie و فولکس واگن T5، که رهبر در زمینه MPV خواهد شد؟ بسیاری از مصرف کنندگان ممکن است با آن آشنا نباشند. رانندگی و ویانو، که متعلق به مرسدس بنز بود، به مدت طولانی مترادف با MPV است.

Mercedes-Benz vito seat.jpg

و این مترادف تنها به این دلیل است که او یک نام تجاری معروف است، پیشگام است؛ اما در حال حاضر ما الزامی به MPV اضافه کرده ایم که لوکس است؛ به منظور رعایت الزامات مصرف کنندگان مختلف، شرکت های اصلاح محلی خودرو، وسایل نقلیه تجاری شخصی را در اختیار خواهند داشت. تمرکز بر استفاده از کسب و کار. از خارج به داخل، در جزئیات می تواند به طور کامل نشان دهنده سبک دقیق شرکت اصلاح ماشین، نسخه اصلاح شده از ماشین کسب و کار لوکس، راحت تر و کسب و کار بیشتر است؛ ما بر روی مرسدس بنز Viano، vito، GMC، تغییرات Na Zhijie MPV، Lingte، e350 RV، فولکس واگن T5، GL8، ترانزیت، اتوبوس و دیگر سری های کسب و کار تمرکز می کنند؛

Luxury passenger seat.jpg

با این حال، صندلی قدرت مرسدس بنز دارای اندازه کافی بدن است که به نظر می رسد کسب و کار مانند، طول 5223mm، عرض 1901mm، ارتفاع 1872mm، به علاوه فضای سخاوتمندانه خود را، که برای هر مدل MPV غیر ممکن است. قابل مقایسه است

passenger seats.jpg

بازدارندگی مرسدس بنز باعث می شود کل داخلی به نظر بسیار هماهنگ باشد و فضای بصری اصلاح شده صندلی الکتریکی افزایش یافته است. ردیف دوم صندلی های الکتریکی می توان 360 درجه به صورت افقی چرخید و گردن و دور کمر می توانند کاملا با صندلی تماس داشته باشند که بسیار راحت است.

VIP bus seats.jpg

همچنین با پایه های الکتریکی و دستگیره های الکتریکی مجهز شده است. به منظور نشان دادن راحتی راحت تر ماشین، ردیف دوم خودروهای اصلاح شده بازدارنده مرسدس بنز یک صندلی ماساژ الکتریکی است که می تواند مسافران را در جاده ها کاهش دهد. خستگی، دستگیره های کنترل بر روی پانل ها در سمت چپ و راست از داخل محفظه آویزان است، و طراحی بسیار متفکر است. ردیف سوم، صندلی رختشویی روی صندلی چرخدار است. پس از سقوط، می تواند به طور کامل دو نفر بعدی را ایجاد کند، و فضای بسیار سخاوتمندانه است! پیکربندی الکتریکی باعث می شود که صندلی راحت شود. اصلاح کننده مرسدس بنز اصلاح شده، ظاهر جالب تر به نظر می رسد بصری بهتر، حتی ماشین کسب و کار می تواند بسیار مد روز!

Modified car seat.jpg

ارسال درخواست