محتویات بازرسی صندلی خودرو چیست؟

Sep 14, 2018

برای یک راننده تمام وقت، برخورد با ماشین برای سال ها، نه تنها نیاز به باز کردن ماشین، بلکه باید با صندلی راحت مجهز شود. بنابراین، چه باید صندلی ماشین را چک کنید در نگهداری روزانه؟ در زیر، Xiaobian سوژو Bonwell همه را به مطالعه با هم می برد.

1 صندلی راننده صندلی و صندلی مسافرتی باید پایدار و مطمئن باشد. کمربند صندلی راننده و صندلی مسافر باید کامل و موثر باشد.

2 صندلی قدیمی و جدید را بررسی کنید، صندلی نشان می دهد که باید صاف، تمیز و آسیب نبیند. صندلی شلوغ و به شدت فرسوده و غرق شده است، نشان می دهد که ماشین اغلب مجهز است، و می توان به این نتیجه رسید که ماشین اغلب تحت شرایط بار بالا رانده می شود.

3 آیا کاپوت سقف شکسته است یا خیر، داخل وسیله نقلیه کثیف و کثیف است. اگر بوی کرمی در داخل خودرو وجود داشته باشد، نشان می دهد که ماشین ممکن است نشتی داشته باشد.

adjustable footrest for bus seats.jpg

4 بررسی کنید که آیا کف یا کف چسب پوشانده شده است، و فرکانس ماشین را می توان از ناخوشایند فرش از فرش بیرون کشید.

5 چسب فرش یا کف را کشف کنید، کف ماشین را برای نشانه های رطوبت یا زنگ بررسی کنید و جوشکاری را ردیابی کنید.

VIP bus passenger seats.jpg

6 بررسی کنید که آیا پانل دستگاه اصلی است یا خیر، و در صورت وجود تغییر در سیم کشی در پایین صفحه دستگاه، بررسی کنید. لازم است که وسیله نقلیه مجهز به تایمر ماشین به صورت مورد نیاز نصب شود و می تواند به طور معمول کار کند.

7 شمارشگر را بررسی کنید. کیلومتر شمار کیلومتر نشان داده شده است که مرجع برای سن رانندگی خودرو است. متوسط ماشین خانواده حدود 5000 ~ 25000 کیلومتر در سال سفر می کند.

VIP bus seats.jpg

8 پدال کلاچ، پدال ترمز و پدال شتاب را برای تغییر شکل و تداخل خم کنید. این که آیا پدال پدال پدال کلاچ و پدال ترمز بیش از حد پوشیده شده است، معمولا عمر یک لاستیک پله حدود 50،000 کیلومتر است. اگر یک خودرو جدید تغییر کرده است، وسیله نقلیه بیش از 50،000 کیلومتر سفر کرده است.

9 در ماشین بمانید و سعی کنید ببینید که آیا همه پدال ها انعطاف پذیر هستند. پدال کلاچ باید فضای کمی داشته باشد. در عین حال، به دقت به پدال گوش دهید و ببینید آیا سر و صدای غیر طبیعی وجود دارد یا خیر.


ارسال درخواست